diumenge, 1 d’agost del 2010

... canvi d'imatge ...

Entrant a fer un seguim rutinàri del bloc he descobert noves opcions en el disseny d'aquest, així que m'he animat a fer-li un rentat de cara al bloc. La veritat és que no n'estic convençuda del tot, però en aquesta vida tot canvia i tot són etapes i per tan, ara més que mai, toca encetar nova etapa.
A veure si m'animo i acaba d'arreglar algunes coses que no m'agraden com queden (he de tornar a fer la capçalera, buf....) i sobretot a veure si començo a escriure alguna coseta.

Aprofito per acabar de desitjar a tothom un bon estiu!

... pEtOnS ...

2 comentaris:

Anna ha dit...

el fons nou és molt de tardor, no? què passa? ja vols que s'acabi l'estiu??? :-O

petons,

Anna.

Cat ha dit...

jejeje no, era l'únic que m'ha agradat així mirant per sobre, m'hi he de dedicar més estona a buscar, n'hi havia mils.
Però he de dedicar tanta estona a tantes coses... jejeje